BBQ time en diversen

Beste sportvrienden,

BBQ
De jaarlijkse BBQ vindt dit jaar plaats op vrijdag 15 september om 19.00 uur bij Mariska.
Mocht je je nog niet aangemeld hebben, kun je dit alsnog doen via het mailadres van Mariska (zie mail).
Zijn er allergieën of diëten waarmee rekening gehouden moet worden, geef dit dan ook even aan. Aanmelden kan nog tot uiterlijk vrijdag 11 augustus.
Betalen zoals altijd: contant bij Frans voor aanvang.
€ 25,- voor de leden en € 35,- voor de niet-leden (de € 10,- voor de leden wordt door de kas bijgespekt).

Aankondiging JUMBO Spek de Kas actie 2023
Van maandag 21 augustus t/m zondag 28 oktober vindt de jaarlijkse Spek De Kas actie van de Jumbo plaats. Bij iedere € 15,– ontvang je één voucher ter waarde van € 0,15.
Sponsor je ook onze clubkas?

Aankondiging Rabo ClubSupport 2023
Als Rabo-lid kun je ieder jaar stemmen op jouw drie favoriete clubs. Dit jaar kan dat van 4 t/m 26 september. Stem je ook op onze club?

Start seizoen
De start van het nieuwe seizoen is op dinsdag 29 augustus om 20.30 uur en de trainingen starten op 7 september om 20.00 uur.

Voor nu wensen wij iedereen een mooie vakantie toe en zien iedereen graag weer in het nieuwe seizoen!

Namens het bestuur
Badmintonclub Helden