diverse mededelingen

• Op 30 juni 2022 is er weer een partnertoernooi.  Dit zou ook gelijk de laatste avond van dit badmintonseizoen zijn, maar bij voldoende interesse (min. 12 personen) kan er nog twee weken worden doorgespeeld op de dinsdagen  en donderdagen van 19.30 uur tot 21.00 uur.  Geef evt. belangstelling op bij Frans.

• Op 22 juli 2022 hebben we de jaarlijkse BBQ. Deze keer bij Pierke.  We beginnen om 19.15 uur. Kosten € 25,- voor leden en € 35,- voor niet-leden.  Voor de eigen leden wordt € 10,- uit de kas bijgelegd.
    Voor de BBQ moet je je nog wel opgeven!!!

• Start van het nieuwe  badminton seizoen is op: 25 augustus 2022.

• Vanaf 29 augustus 2022 start de “Spek de Kas” actie van de Jumbo. Welk nummer we hebben is nog niet bekend.

• Jolanda Diepenhorst-Rutten stopt vanwege blessure met badminton en legt ook haar bestuursfunctie neer.
    Helga van den Beuken neemt binnen het bestuur de taken van Jolanda over.

Start een gesprek

6 + elf =