Gerard van der Kop 80 jaar. GEFELICITEERD!!!

Deze week wil Badmintonclub Helden Gerard van der Kop in het zonnetje zetten. Afgelopen 9 maart bereikte ons lid de respectabele leeftijd van 80 jaar. Inmiddels is hij lid sinds 1 augustus 1978. Dat maakt hem de oudste speler die nog elke keer 2x per week een potje komt badmintonnen en vol in de aanval gaat. Weer of geen weer, Gerard komt altijd met de fiets, altijd goedlachs en heeft ooit gezegd “achter de Geraniums zitten kan ik altijd nog”. Namens de gehele club willen wij Gerard feliciteren en hopen dat hij nog jaren mee kan spelen. Zijn favoriete drank, een fles Jägermeister, zal hij binnenkort overhandigd krijgen van het bestuur.

17 − 7 =