Lid worden ?

Lijkt het u ook leuk om lid te worden van onze Badmintonclub? Kom dan gerust een kijkje nemen tijdens een van onze speelavonden.

Wanneer u lid wilt worden van Badmintonclub Helden, dan dient u rekening te houden met het onderstaande:

• De contributie bedraagt € 150,- per jaar.
  • Het badmintonseizoen loopt van 1 augustus tot 31 juli.
  • Nieuwe leden krijgen een proefperiode van 3 weken. Na afloop van de proeftijd wordt de contributie pas in rekening gebracht. Mocht men binnen de proefperiode toch besluiten geen lid te worden van Badmintonclub Helden, dan wordt geen contributie in rekening gebracht. Als men wel lid wordt, dan is men ook over de proeftijd contributie verschuldigd.
  • De contributie wordt naar evenredigheid van het lopende jaar berekend.
  • Als inschrijfgeld is een eenmalig bedrag van € 10,- verschuldigd. Dit bedrag wordt op de eerste contributienota in rekening gebracht.

Vul hier het inschrijfformulier online in

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de volgende personen:

De contactgegevens kunt u hier vinden op de pagina “Bestuur”.