Paashaas toernooi, Spelen met de klok, ALV en Feestavond

Beste badmintonvrienden,

Paashaastoernooi

Op donderdag 13 april komt de paashaas naar de badmintonclub. Dan vindt het jaarlijkse paashaastoernooi plaats. Zorg dat je erbij bent!

Spelen met de klok

Donderdag 23 maart hebben we weer na lange tijd met de klok gespeeld. Voor de nieuwelingen onder ons betekent dit, dat er op deze avond geen training plaatsvindt en dat we 5 partijtjes spelen van 10 minuten.

Hiervoor dient iedereen een nummertje uit het emmertje te pakken, dat correspondeert aan het veldnummer. Zo ontstaan er leuke gemixte teams en verrassende wedstrijdjes. Een welkome afwisseling op de normale speelavonden!

De eerstvolgende keer dat we met de klok spelen is op donderdag 20 april.

ALV en feestavond

Zoals reeds gecommuniceerd vindt de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering dit jaar plaats op vrijdag 21 april. Locatie is Tinus (ingang is achterom).

Om 20.00 uur begint de ALV en aansluitend om 21.30 uur vieren we het 50-jarig bestaan van onze club met onze leden, waarbij de partners ook van harte welkom zijn.

De kosten voor de feestavond zijn voor zowel de leden als partners € 10,– per persoon. Deze kunnen op de avond contant worden voldaan bij Frans.

Op het infobord hangt reeds een aanmeldformulier voor deze avond. Noteer je naam of laat via de mail weten of jij (en eventueel partner) op deze avond aanwezig bent.

De agenda van de ALV en de notulen van vorig jaar ontvangen jullie nog per mail.

Tijdens de ALV doen we ook een oproep voor nieuwe bestuursleden. Er heeft zich inmiddels al een kandidaat bestuurslid aangemeld.

Mocht je ook interesse hebben voor een bestuursfunctie, kun je dit kenbaar maken tijdens de ALV.

Namens het bestuur wensen wij jullie alvast fijne en zonnige paasdagen!

4 × vijf =