Uitnodiging Regiotoernooi voor Helden!

Beste badmintonner,

Op zondag 14 april organiseert Badmintonclub Helden het Regiotoernooi voor Helden !
Het toernooi wordt gehouden in de Piussporthal aan Piushof 137 te Panningen van 10.00 – 15.00 uur

Er worden dames, heren en mix dubbels gespeeld.
Iedereen speelt de gehele wedstrijddag, er valt niemand vroegtijdig af.

Kosten voor deelname bedragen € 7,50 per persoon voor een onderdeel. Speel je twee onderdelen (dubbel + mix), dan betaal je slechts € 10,- per persoon!

Inschrijven kan op twee manieren:

1. Door te mailen naar cmhkars@gmail.com. Vermeld dan ook de koppels en aan welk onderdeel of welke onderdelen jullie meedoen.
  2. Door het inschrijfgeld over te maken aan de badmintonclub onder vermelding van Regiotoernooi + voor wie je betaald/welke onderdelen er gespeeld worden.

De inschrijving wordt pas definitief als het inschrijfgeld is ontvangen.

En let op: vol = vol en wie het eerst komt… Dus wacht niet te lang en kom ook een potje badmintonnen !

Voor vragen en opmerkingen kun je ons mailen op : cmhkars@gmail.com

Met sportieve groet,

Organisatie Regiotoernooi voor Helden