Uitnodiging Handbalwedstrijd BEVO

Beste leden van BC Helden,

Wij zijn als leden van BC Helden uitgenodigd door Bevo HC (4e plaats) om een handbalwedstrijd van het 1e seniorenteam te bezoeken in de BENE-leage

en wel op zaterdagavond 2 februari a.s. om 20.00 uur. (verzamelen om 19.30 uur bij de Heuf).

Zij spelen dan tegen het Belgische Sasja HC (11e plaats). Een handbalwedstijd is altijd goed voor spektakel.

Iedereen die dit wil kan zich hiervoor opgeven door even een mailtje terug te sturen vóór dinsdag 29 januari.

Verder wil ik doorgeven dat de sporthal op donderdag 7 februari niet beschikbaar is om te badmintonnen.

Dit i.v.m. een evenement op vrijdag 8 februari genaamd Meet2match.

Met vriendelijke groet,

Frans Janssen