We gaan weer beginnen…….. badminton seizoen 2020-2021

Beste badmintonners,

Ik hoop dat iedereen de afgelopen periode gezond heeft mogen doorstaan. Het is alweer een tijd geleden dat wij onze favoriete sport mochten uitoefenen.
De ALV met de jaarlijkse feestavond is niet doorgegaan, het Peel en Maas toernooi is gecanceld, het partnertoernooi is niet doorgegaan, geen BBQ en geen badminton voor een zeer lange periode. Het zijn nog steeds onzekere tijden. Ik hoop dat iedereen zich daarvan bewust is. Het Coronavirus is nog niet weg!!

Toch starten wij weer op DONDERDAG 3 SEPTEMBER.
De trainingen starten weer op 24 september i.v.m. de vakantie van Christel.

Er zijn een aantal richtlijnen uitgevaardigd waaraan iedereen zich moet houden zowel landelijk als ook vanuit de sporthal.
Er zijn nogal wat beperkingen voor wat betreft het gebruik van de kleedruimtes en de douches. Bij deze het verzoek om indien mogelijk THUIS alvast om te kleden en na afloop thuis te douchen. Diegenen die toch in de sporthal willen douchen zullen zich aan de regels moeten houden.

Verder willen wij als badmintonclub ook uitdragen dat wij de 1,5 meter afstand zo goed als mogelijk in acht willen nemen ook naast de velden!!
Ik hoop dat iedereen zich aan de regels houdt en begrip heeft voor de beperkingen. Gezondheid is toch het grootste goed!!

De ALV zal ergens in oktober/november gepland worden op een woensdagavond zonder aansluitende feestavond (helaas). Wanneer precies volgt nog.

Verder wil ik nog vermelden dat de JUMBO SPEK DE KAS actie weer van start is gegaan. Boxnr. Van BC Helden is 37.

Vriendelijke groet,

Frans Janssen