Wie zijn wij?

Badmintonclub Helden is een badmintonvereniging uit Helden waar iedereen boven de 18 jaar welkom is.

Onze speelavonden zijn op dinsdag van 20.30 uur tot 22.00 uur en op donderdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur. Op de donderdag avond wordt er vanaf 20.00 uur tot 21.00 uur getraind onder begeleiding van Christel Kars.

Op gezette tijden wordt er “gespeeld met de klok”. Dit houdt in, dat het eerste uur van de avond 3 ronden van ca. 13 minuten wordt gespeeld aan de hand van loting. Hierdoor worden nieuwelingen sneller opgenomen in de vereniging en wordt voorkomen dat er afzonderlijke groepjes ontstaan of dat steeds dezelfde personen met elkaar spelen.
Veel afwisseling dus op deze avonden!

Voor ons is speelplezier voor iedereen en gezelligheid het allerbelangrijkst. Dit zie je dan ook terug in de sfeer rondom de speelavonden.

Wij spelen in de Sporthal Helden (Piushof), Piushof 137 te Panningen. Tel. 077-307 2998

Indien u meer informatie wilt over Badmintonclub Helden dan kunt u gerust contact opnemen met een van onze bestuursleden. Voor contactgegevens kunt kijken op de pagina “ Bestuur “.

Wilt u een keer komen kijken, dan bent u van harte welkom tijdens een van onze speelavonden. Spreekt het u aan en wilt u lid worden?  Kijk dan hier op onze pagina “Lid worden? “.

Vanaf seizoen 2016-2017 wordt door onze vereniging ook deelgenomen aan de Recreanten Competitie Midden Limburg.